Skip to main content

Support Wilhelmus casino

Bij het Wilhelmus casino is er een support afdeling waarbij je terecht kan met je vragen. Dit kunnen bijvoorbeeld vragen zijn over de spelen, over je account en de betalingen. Bij het Wilhelmus casino kan je kiezen tussen twee opties. Zo kan je een email sturen en kan je ervoor kiezen om gebruik te maken van de live support.

Live Support

Bij het Wilhelmus casino bestaat er een live support. Bij deze live support kan je vragen stellen aan een medewerker die online is waarbij je direct antwoord krijgt op je vraag. Als je op live support klikt wordt er een beveiligde chat sessie opgestart waarbij je een vraag kan stellen aan de medewerker. Bij de live support is niet altijd iemand aanwezig. Als dit het geval is kan je kiezen voor de onderstaande optie., het sturen van een email. Rechts op de site kun je zien of er iemand aanwezig is, door het icoon online of offline.

Email sturen

Voor deze optie kun je kiezen als er geen medewerker van de live support online is. U kunt dan een email sturen door rechts boven in de menubalk op het balkje support te klikken krijg je een formulier te zien. Hierbij zijn je naam en e-mailadres al ingevuld. Er komt binnen 24 uur een reactie op je vraag op opmerking.

Persoonlijke Manager

Grotere spelers krijgen een persoonlijke manager aangewezen die je attent maakt op nieuwe acties, leuke bonussen voor je in petto heeft en waar je 24/7 terecht kan. Deze zal naar alle waarschijnlijkheid zijn persoonlijke gegevens aan je doorgeven.

Dit is een informatieve website over het Wilhelmus Casino. Vragen? Ga naar onze contact pagina.